شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

در صورتی که محصول ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد، پس از بررسی های کارشناس یا صاحب اثر این مورد مشخص شود،بلافاصله محصول ارسال شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد.

فروشندگان موظف به پشتیبانی فایل های خود هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با خودیار آکادمی را بگیرند یا قصد عدم ارائه هر یک از محصولات در فروشگاه خودیار آکادمی را داشته باشند،باید حداقل به مدت ۶ ماه از آخربن فروش هریک از محصولات،نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین خودیار آکادمی که پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۱۲ ساعت کاری پس درخواست گروه پشتیبانی خودیار آکادمی میباشد  پشتیبانی کنند.چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شایستگی و مطابق با قوانین خودیار آکادمی نباشد،حق شکایت از فروشنده برای خودیار آکادمی محفوظ است و ما میتوانیم نسبت به باز پس گیری وجه پرداختی به فروشنده از طریق مراجع قضایی اقدام کنیم.

به دلیل حساسیت تیم خودیار آکادمی روی یپشتیبانی پس از فروش اگر فروشنده به موقع نسبت به پشتیبانی محصولاتش اقدام نکند.ابتدا محصول او معلق میشود دوم تسویه حساب این فروشنده انجام نمیگیرد تا زمان رفع مسئولیت سوم اگر باز هم رفع مسئولیت آن فرشنده انجام نشد محصول وی مصادره و جمع مبالغ فروش آن محصول از حساب فروشنده کسر میشود.

قوانین مربوط به راه اندازی فروشگاه”

استفاده از نام های غیرمجاز برای عنوان فروشگاه ممنوع است.

هرگونه تبلیغات (پاپ آپ،بنری،ایفریم،لینک های تبلیغاتی) ممنوع است.

سایت خودیار آکادمی هیچ گونه مسئولیتی در برابر محتوای فایل های بارگذاری شده ندارد و مسئولیت آن برعهده ی خود فرد است.

زمانی محصولات فروشنده در شبکه های اجتماعی خودیار آکادمی بازاریابی میشود که فروشنده دارای تیک آبی باشد.

قوانین مربوط به ارسال فایل“
  • هرگونه فایل یا برنامه ای که موجب بروز اختلال فایلی که قسمت توضیحات آن اطلاعات کافی نداشته باشد و فرمت فایل مشخص نباشد ممنوع است.
  • هر گونه فایلی که به حریم خصوصی افراد تجاوز کند ممنوع است.
  • هر گونه فایلی که محتویات آن بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد ممنوع است.
  • هر گونه فایلی که دارای کپی رایت بوده و حقوق نشر آن توسط مولف محفوظ است ممنوع است.
  • هرگونه فایلی که دارای لوگی خارج از سایت خودیار آکادمی باشد پذیرفته نخواهد شد.
  • هر گونه فایلی که دارای محتوای غیر مجاز و غیر انسانی است ممنوع است.
  • تنها فایل هایی با فرمت های رایج mp3,mp4,pdf پذیرفته میشود.
  • فایل هایی که از نظر کیفیت محتوا ارزش بالایی برای کاربران ندارند ممنوع است.
  • هر گونه فایلی که مغایر با شئونات اخلاقی و ملی باشد ممنوع است.
  • هر گونه فایلی که به هر نحوی امنیت سرورهای سایت را به خطر اندازد ممنوع است.
  • فایل هایی که تنها از عناوین انگلیسی برای عنوان فایل استفاده می کنند ممنوع است.
  • ارسال فایل هایی که به صورت رایگان در دیگر سایت ها عرضه میشود ممنوع است.
  • ارسال فایل هایی که دارای پسورد می باشند ممنوع است.
  • هرگونه فایلی که حاوی مطالب توهین آمیز به مقامات سیاسی و اقلیت های قومی و مذهبی باشد ممنوع است.
  • هرگونه فایلی که قبلاً توسط یک کاربر دیگر در سایت قرار داده شده است به نام خود ممنوع است.
  • هرگونه فایلی که ناقص یا خراب باشد در عملکرد یک کامپیوتر دیگر گردد ممنوع است.
قوانین و مقررات مربوط به قیمت فایل های ارسالی”
  • قیمت گذاری متناسب با ارزش فایل باشد.
  • حداقل قیمت فایل هزار تومان باشد.
  • در قیمت های کاذب شکایت خریدار متوجه فروشنده می باشد.
  • فایل های کم ارزش نباید قیمت های کاذب(بالا) داشته باشد.
تعهدات فروشنده و خریدار“

سایت خودیار آکادمی یک سایت چندفروشندگی بوده، فروشنده هرمحصول در صفحه توضیحات آن محصول کاملا قابل رویت میباشد.

خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ثبت نام کننده و ارسال کننده فرم سفارش خرید

  1. سایت خودیار آکادمی متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.
  2. فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل محصول خود را در اختیار خریدار قرار دهد.
  3. فروشنده موظف است فایلی سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار آپلود کند.
  4. خریدار موظف است قبل از خرید هر محصولی، اطلاعات لازم در مورد آن را از طریق صفحه محصول کسب کند و سپس مبلغ را پرداخت کند.
  5. به دلیل حساسیت خودیار آکادمی روی پشتیبانی پس از فروش، اگر فروشنده به موقع نسبت به پشتیبانی محصولاتش اقدام نکند. ابتدا خودیار آکادمی این حق را دارد مبلغ محصول را کامل از حساب فروشنده کسر و خودش پشتیبانی را به عهده بگیرد در صورت تکرار عم پشتیبانی محصول فروشنده خاطی معلق میشود دوباره تکرار شود تسویه حساب این فروشنده انجام نمیگیرد تا زمان رفع مسئولیت، برای بار سوم اگر باز هم رفع مسئولیت آن فرشنده انجام نشد محصول وی حذف و جمع مبالغ فروش آن محصول از حساب فروشنده کسر میشود،در نهایت بخاطر عدم پشتیبانی این فروشنده و عدم مسئولیت ،پنل کاربری این فروشنده از روی سایت خودیار آکادمی حذف میشود و دیگر به عنوان فروشنده تایید نخواهد شد.
  6. فایل های خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.(زیرا فایل ها کاملا قابل کپی برداری هستن و نویسنده یا ناشر آن ما نیستیم.
  7. فایل هایی که نویسنده و ناشرش خود ما(خودیار آکادمی) هستیم شامل ضمانت 100% بازگشت وجه میباشد،مشتری تا 3 روز بعد از خرید فرصت دارد نارضایتی خود را اعلام کند.

قوانین مربوط به پشتیبانی فروشنده ها برای محصولات خود

  1. در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به تیکت ها، به روزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون پخش نشدن، دانلود  و ….) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.
  2. سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت در خودیار آکادمی راه اندازی شده است و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجه های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
  3. پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت خودیار آکادمی الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، تیکت های ارسالی در خودیار آکادمی را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکت های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از خودیار آکادمی نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از خودیار آکادمی جهت دریافت خدمات پشتیبانی و … نیز ممنوع است.
  4. اگر تیکتی بیش از 24 ساعت بی پاسخ بماند بلافاصله مبلغ محصول مربوطه از فروشنده کسر و پشتیبانی را خودیار آکادمی برعهده میگیرد. (فروشنده میتواند برای راه اندازی کار مشتری در تیکت از پشتیبانی خودیار آکادمی هم استفاده کند)
  5. در صورت تکرار به بی مسئولیتی نسبت به خریداران، خودیار آکادمی این حق را دارد تمام دسترسی ها و اکانت فروشنده فعلی را کامل حذف و به فروشنده دیگری که پشتیبانی قوی دارد انتقال دهد، همچنین فروشنده قبلی در این شرایط به دلیل بی تفاوتی نسبت به پشتیبانی و محصولات عرضه شده، حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

قوانین مربوط به تسویه حساب

  1. هیچ کاربر عادی قادر به تسویه حساب نمیباشد. تنها فروشندگان، بازاریابان و کارمندان خودیار آکادمی
  2. مبلغ تسویه حساب نباید از شارژ دستی خودتان باشد.
  3. فروشنده تا زمانی که یک تیکت حل نشده و باز دارد تسویه حساب او انجام نخواهد شد. زیرا در پنل کاربری کاملا مشخص است که تیکتی حل نشده باقی مانده، در این خصوص فروشنده موظف است هر روز صفحه تیکتینگ را بررسی کند شاید اطلاع رسانی سایت 1% با مشکل مواجه باشد، فروشنده باید نسبت به مشتریان خود متعهد باشد زیرا این تعهد از سوی مشتری تعهد خودیار آکادمی حساب میشود.
  4. واریز وجه بعد از درخواست معمولا سریع انجام میشود، اما زمان معمولی 72 ساعت میباشد، لذا تا زمان واریز وجه لازم به پیگیری از طریق تیکت و … نیست، بعد از درخواست فروشنده، فرم واریز وجه به دست واحد مالی می رسد.

حذف محصول به هیچ عنوان قابل انجام نیست، زیرا سایت از سوی گوگل نمره منفی میگیرد.

حذف اکانت برای فروشندگان: شما میتوانید برای حذف اکانت کاربری خود تیکت ارسال بفرمایید، اما در نظر داشته باشید محصولات شما قابل حذف نمیباشد زیرا سایت از سوی گوگل نمره منفی میگیرد.