شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.

فروش و پخش محصولات،در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده،توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است،خودیار آکادمی این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان،دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف ،حساب کاربری شما را مسدود کند و توسط وکلای خودیار آکادمی مورد پیگیری قرار میگیرید.

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت خودیار آکادمی،خریدار مواد توافقنامه و ضوابط خودیار آکادمی را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از خریدار نیست.خودیار آکادمی در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

خدمات خودیار آکادمی به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد.ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن،بی عیب بودن،امنیت و …ارائه نمیشود.همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویس های خودیار آکادمی که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه میشوند،فاقد اعتبار بوده و خودیار آکادمی هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.

خودیار آکادمی تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات نخواهد بود.

 

تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات خودیار آکادمی تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه این سایت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، خودیار آکادمی حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت فایل بوم در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ما مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت خودیار آکادمی کنترل نماید.

 

قوانین برای فروشنده ها